Ungefär ett år sedan...



Ja då va det lite mer än ett år sedan jag va och skrev här. Anledningen? Privat. Ganska obetydande igentligen och näst intill löjlig men väldigt betydeande och minst sagt inte alls löjlig just då. Mycket har hänt.

Jag har lästa massa fler kurser,
jag har flyttat ihop med mitt hjärta i en fin gammal lägenhet.
Sommaren har kommit för att gå för att nu komma igen.
Min pappa och mamma har byggt sig en badtunna på baksidan av sitt hus,
hundarna skäller alltför likt förra året men jag,
ja jag har spart ut mitt hår för att sedan klippa av mig det igen.

Få se vad mer...

Jo jag (vi) har blivit med hus för att sedan bestämt mig (oss) för att inte riktigt ha råd.
Jag dricker nu mer grönt te och känner mig nyttig.
Jag ska på kryssning längs Italienskakusten,
kika på Pompeji, sola, äta glass och bli kär i mig själv.
Jag har ett halvår kvar av mitt nuvarande liv och sen startar jag ett nytt.
Jag har lärt mig uppskatta nya saker,
så som Remington Steele och tillgången till en egen trägård.
Jag har haft konstiga drömmar som sätter tankarna på spinn,
och kära återseenden med staden i mina drömmar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback