Iphone you...


Fick en överraskning på posten igår. Åh nej ingen Iphone men det hade ju inte varit helt fel. Men det va nästan som en slags biljett till en Iphone. Ja jag fick min mobilräkning som va oroande låg denna månad... ja jag sa det, OROANDE låg. Så jag knepade och knåpade och kom till sist in på mian sidor på telia och kom fram till att jag betalat av min mobil. yey! Men bad gör man då?.. Jo jag börjar intensivt kolla igenom alla mobiler som finns på marknaden och slänger ut en fåning statusuppdatering på facebook där jag skricker ut min nuvarand mobil jakt. Folk börjar gapa om Iphone och jag nappar. Ja jag vill ju vara som alla andra och ingå i familjen Iphone så varför inte. Ni vet ju vad man brukar säga -"En är ensam flera är ju roligare." Eller hur va det där nu igen? Saken med Iphone måste iaf undersökas då jag vill ha en bra kamera på min mobil.. så det kan nog bli en tripp i lite affärer. Och vem gnäller egentligen över sånna saker?

...väldigt fin.

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback