Typ...




Att förstå sig själv och sina val är inte alltid lätt, inte heller att förstå själva grunden till sina val som för att vara uppriktig inte allt för sällen är dåliga. Om jag ska vara ärlig så är jag inte den vassaste kniven i lådan då det kommer till klockrena beslut och val. Nej nej jag hoftar till höger och vänster och känner att förstunden så va det här otroligt logiskt och bryr mig inte alls om morgondagens konsekvenser som kommer tilsammans med ågren. Jag skulle uppskatta om jag gjorde dessa tabbar och krok kast i berusat tillstånd men sådant är inte fallet när vi nu granskar mig. Man skulle nästan kunna tro att jag gör det av tristes eller tillfälligt fall av "dum i huvet" syndrom.  Dagens toppik med tjejerna har iaf handlat om någit så oerhört intressant som oss kvinnor och våra otroligt komiska och knackiga dragningar till olika typer av män. Ja nu är det ju faktikst så att hur man än vänder och vrider på det så har vi alla en "typ". Jo det har vi jag lovar, granska er och kolla riktigt nära (använd lupp om så behövs) så ser ni snart va det är för man ni motvilligt snubblar mot gång på gång. Detta disskuterades med en släng av ironiskt självgranskning och bitterhet, men på bästa möjliga tänkbara sätt.

Min slutgiltiga typ blev tillslut denna oemotståndliga hopplöshet:

"du kan aldrig få mig för det är helt jäkla omöjligt att jag på något sätt (inte ens under pistolhot) kommer vilja gå in i ett förhållande med dig"
ja detta beskriver typen av man jag tydligen faller för.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback