Ta en Redbull och hoppa från ett tak för fan!




Ja ni må va helt underbara och fängslande, oemotståndliga och det bästa som finns.. men ni är fan dum i (hela) huvet också! Fy fan va jag hatar er då ni blir totalt jäkla ryggradslösa och beter er som om äckliga svin. Ni är ett stort mysterium som aldrig kommer lösas bara för att ni är lika skiftande som känslosvängningarna på en fjortis.
Meningen "jag ska fan bli lesbisk" klingar klockrent då ni fått ert frispel där allt från "jag vill va fri", "kan inte ta att nån lägger press eller ställer krav på mig just i dagsläget", "jag har svårt med känslor" ordbajsas ut ur det där hålet i mitten av ert tryne.. Jag menar va fan är det här, är ni både känslomessigt och logiskt efterblivna allihop? Frasen " bakom varje framgångsrik man står en stark kvinna" får en helt ny mening när man tänker på den här skiten, jag manar bara ORKA hänga med i era svängningar... vi kan iaf skylla  på PMS, vad har ni för logiskt förklaring egentligen? "tillfällig blod brist i hjärnan" ?... Och trots allt detta måste vi leva i en slags samexistens bara för att vi dras till varandra. Handen i hansken, klossen i hålet, jin och jang...   ja utan er har ju faktiskt livet  faktiskt haft lite mindre mening, men det betyder inet att ni kan gå och tappa hjärnan lite titt som tätt. Skärpning, ni är fan pinsamma!



Kommentarer
Postat av: sara

tack.

2009-03-10 @ 07:28:28
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: hon också

helt jävla rätt

2009-03-10 @ 15:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback