Skit också!..



Vaknade i morse och väkomnades varmt av den dunkande huvudvärken som omfamnar min högra hjärnhalva. Mysigt va första tanken och bitterheten kom som ett skott i nacken. Jag fortsätter som vanligt med att snooza sönder väckarklockan, kikar sedan ut och ser att det snöar idag igen. Där sjönk bitterheten till en nivå somär under normal, vart fan är våren. Aja jag sparkar mig själv ur sängen och hälsar min älskling go morron genom att fingra lite på honom, han tar mig strax där efter som alla mornar in på Internet och all dess godheter. Musiken knäpps igång och för mig är det medicin, den funkar till allt.. PMS, plugg, en sysslolös dag, efter bråket, när man gråter så man inte kan andas och idag är det mitt piller mot ett förtjocknat och dunkande huvud. 

På dagens schema står en förlång dusch, kick offen för min första hem tenta som vi fick igår. Så det blir ner på stan för att inta ett fik at vandalisera med böcker och allt för att sitta och nöta med tjejerna i Pink och antagligen snacka en hel hop med skit. 



Kommentarer
Postat av: sara

idag var vi verkligen skit dålig på pluggsidan.. på fredag lär vi vara tipp topp. Tänk om man kunde få något gjort i tid för en gångs skull.. och slippa dagen-innan-ångest :D

2009-03-11 @ 17:02:09
URL: http://sara1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback