Sängen är min bästevän...

Ja förutom att den för tillfället är STOR och tom så har den varit min närmaste vän den här helgen. Man kan även tycka att då jag bara ligger där och snorar och tråkar så borde jag kunna göra nån slags nytta iform av att skriva det där arbetet som skulle ha varit inne i fredags eller kanske lära mig måla med kolkritorna, men nej.. jag tror ärligt att om jag skulle försöka mig på pluggandet så skulle huvudet ramla av pga överkoncentration!  Nej jag får nöja mig med att ha haft tankar som - om jag ändå hade haft en Wall-E som kunde städa min lägenhet nu när jag bara ligger här och kliar mig i gommen med tungan. Eller tankeställningar som "om jag va en mössa så skulla jag gömma mig"...


Kommentarer
Postat av: sara

jag älskar att städa, just so you know.

2009-03-08 @ 22:45:24
URL: http://sara1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback