Pappas snöborg...



För några veckor sedan då jag var hem och hälsade på mina föräldrar fick jag mig en tankeställere då jag går ut på baksidans altan för att ta mig ner i källaren. När jag blickar ut över baksidans snötäckta tomt ser jag till min förvåning en slags snöborg med en form av eldstad i. Jag höjer på ögonbryna och tänker att är det såhär det blir då ens barn har flygit ut, då börjar man alltså leka i snön helt själv i vild panik för att få tillbaka känslan av att ha småbarn där hemma. Jag fick dock en egen dos av denna snöborg då jag va hemam i helgen. Jag hinner inte annat än att slå upp ögonen på söndags morgonen innan mamma skricker att jag ska ta på mig kläder och komma ut, och som den lydiga flicka jag rä pylsar jag på mig lite kläder och vankar ut. Möts då av en härlig syn där mina föräldrar dukat upp med korv och mys. Så där sitter vi sen som tre idioter, grillar korv och solar.

     



Kommentarer
Postat av: sara

myspys!! dit hade man ju velat få en inbjudan!!

2009-03-18 @ 22:16:48
URL: http://sara1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback