Nej jag är inte bitter...




Nej nej och åter nej.. inlägget nedan har inget medmig att göra faktiskt. Man skulel dock kunna tro det då men blicka tillbaka i mitt förflutna, men i detta fall så va jag mer inblandad på ett slags "på sidan om men ändå i skottlinnjen" sätt. Så missförstå mig rätt då jag kräktes ur mig det där "bitterfitta" inlägget natten som var. Men ni blir tyvärr inte mer attraktiva då man sitter med en bitterhöna bredvid sig och ett annat hjärtegull som gråter ögonen ur sig på msn. Så det blev en reflektion av deras jobbiga situation som kladdades ner som hastigast.



Kommentarer
Postat av: sara

du kan visst vara rätt bitter ibland ;) du och magnus betner! nejdå, du är bara ÄRLIG ;D

2009-03-10 @ 22:04:39
URL: http://sara1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback