Jag speglar dig...



Jag har aldrig litat så mycket och så lite på någon som jag gör på dig. Vad jag än säger åt dig eller ber dig om i såna här situationer så gör du totalt tvärt emot och du hör bara det du vill höra. Du är hopplös och helt underbar på samma gång, samtidigt som jag känner dig som bäst så vet jag inte alls vem du är ibland. Du har tydligen ett stort bekräftelsebehov, du är generös, har en organisationstalang (vilket jag aldrig sett skymten av) och är tydligen envisheten själv. Ja detta låter både motbjudande och tilldragande på något sätt. Med lite yttligare research får jag även fram lite andra positiva och negative egenskaper som kan få dig att framstå som ännu mer...... ja just det ännu mer vad?

Positiva egenskaper:
Storsint, generös, skapande, entusiastisk, god organisatör,
vidsynt, expansiv, sinne för show och dramatik.


Negativa egenskaper:

Dogmatisk, tyrannisk, uppblåst, snobbig, intolerant,
fixerad i sina åsikter, nedlåtande, beskyddande, maktgalen, egenkär.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback