Helgen börjar på en Torsdag...

Ja i två veckor nu har helgen börjat allt för tidigt, jag tappar faktiskt bort dagarna om jag ska va ärlig. Förra veckan va det "helg" på en onsdag och nu va det torsdagen som fick rycka in och vikariera för fredagen, men det är ju lugnt... man är väl ung och flexibel än. Känner att jag himlade lite med ögonen där och faktiskt kikade bort mot Hanna som sitter lite mys full bredvid mig i soffan.  
Vi har faktiskt lyckats med otroligt mycket idag.. sommarjobbs sök åt mig, lunchat (det va egentligen middag), inhandlat barnförbjudna drycker, sullat runt lite på stan, jag har klippt både Hannas hår och mitt eget och samtidigt konstaterat att vi båda bli helt lost när Hanna flyttar härifrån.

Ska passa på att tacka Pink Ladies för gårdagens bus och bravader.


Nej nu orkar jag inge mer, jag är sjuk eller jag börjar på att bli mer och mer iaf.. Synd om mig!


Kommentarer
Postat av: sara

Pink Ladies ;) Ja det vart en rätt lyckad kväll, även om krogen var skit en torsdag!

2009-03-07 @ 15:31:00
URL: http://sara1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback