I wish it wasn't march 22, 2009...



Tenta plugg, hundar med magont, äckelspindlar på toaletten och potensiellt massmordsoffer, ja det är min helg det. Inget funkar som det borde och det spelar iaf ingen roll för jag fattar iaf ingenting för tillfället. Tror jag blivit nollställd under natten, skit också. Trots hjärndöhet så har jag iaf kommit på min motspelares mission för nästa vecka och då känns det iaf som att jag har presterat bra. Nackdelen med detta mission är att jag vill vara med! För Oj va skoj det skulle va.

Jag fick även nys om att min kära vän Annapanna päronsplit faktsikt gått i skolan med mitt stackars "främling du är min kompis" offer. Det blev genast betydligt roligare. Känner mig fortfarande skapligt nöjd.

Jag under lättar även helgen med att nöta öronen med några av dessa låtar..



♦ Jimmy Eat World - hear you me The Reindeer Section - cartwheels ♦ Pinback -  fortress ♦
♦ Sufjan Stevens - to be alone with you ♦ The Wreckers - the good kind ♦ Evermore - morning star ♦




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback