Det du aldrig velat veta...




Vilka medel skulle du använda för att minska brottsligheten?
Tror jag kör på Buttsexman! Vem skulle vilja utföra ett brott då han härskar inom rättsstyrkan?

Hur skulle du hjälpa en människa att sluta röka?
Häfta fast fanskapet i golvet, det ska jag göra med Hanna sen *ler*

Vilka förförelseknep använder du?
Har inte en aning om hur jag får omkull killarna faktiskt, kanske borde fråga nån. Tror dock jag ska köra en raggningsreplik nästa gång jag ska testa.

Hur uppfattar du handskrivna brev gentemot e-post?
Hum. ja det är ju skit gulligt om en kille har skrivit ett handskrivet brev till en, då blir jag faktiskt lite blödig.. okej jag blir väldigt blödig men iaf!.. Däremot om farmor skickar ett handskrivet brev så blir jag lite less för jag ser aldrig va hon skriver, gammaldags skrivstil är inte min starkaste sida precis.

Om en människa kramar dig första gången ni möts vad känner du då?
Obehag... men är jag full så blir jag nog bara glad av lite närhet, blir grymt kärlekskrank då jag har alkohol i kroppen.

Hur väl fungerar förhållanden på distans?
Jo men de fungerar bra, har ju haft det så... Bara båda vill sattsa lite så.

Var går gränsen för otrohet?
ööhm... tror man känner det rätt bra själv.

Vilket förförelseknep vil du råka ut för?
Ett oförväntat ,  surprise me!

På vilka olika sätt kan kaffe smaka gott?
Oj, jag måste nog saga att det finns ärligt talat inga sätt alls som kaffe kan smaka gott på.

Vilken uppfinning skulle du inte klara dig utan?
Räknas Försvarets lypsyl som en uppfinning?

På vilket sätt har internet ändrat dina dagliga vanor?
Det är det första jag ser då jag vaknar och det sista jag ser när jag somnar.... lite grovt sagt alltså.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback