Vi är nattugglor och vi kan...



Jobbade natt för första gången i mitt liv igår, gick riktigt bra förutom mitt värkande öga. Ja jag går tydligen från det ena felet till det andra nu förtiden. Är det inet värkande kinder och feber så är det skavande ögon och sömnbrist. Jag har nu legat i sängen  h e l a  dagen och ska snart resa på mig för att fixa lite innan jag ska bege mig iväg för att jobba ännu en natt. Och sedan hem för att snabbt sova några timmar och sedan pula in mig och en kompis i bilen och färdas långt bort till urskogen, okej inte urskogen men nästan. Och väl framme skadet ses på en massa brännboll och fylla. Håller dock tummarna för att solen ska hålla sig framme imorgon och på lördag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback