Sara och Rasmus på luffen...




Oj oj vilken dag, jag va fullt inställd på att  I N T E  köpa ett enda plagg eller pryl då jag bestämt mig att ta en runda på stan med Rasmus. Nej jag skulle bara hjälpa honom att kika runt lite och luncha lite.  Men ack ack... det slutade med tre par skor (som om jag behöver fler liksom), en kjol, en klänning och en hoodie. Ja mat pengar kan man ju alltid böna och be efter till sina föräldrar....eller? Rasmus tog även mig på min efterlängtade rundtur i Boulognern idag. Vi tog en fartfylld utflyckt  med våra cyklar i alla Boulognerns hörn. Skådade på de omtalade Kärleksparen som brukar gömma sig i buskar och snår, den typiske mortionären och sprang faktiskt på en och annan gay haj också. Vi to oss en paus och mummsade i oss lite kulglass och fortsatte sedan hem för att smälta våran upplevelserika dag med en skål popcorn i min soffa. Vi sa sedan adjö med ett hastigt TTYN... haha.




















"Dolphins Are Gay Sharks!"










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback