Banana pancakes...



Nu saknar jag solen och den odrägliga värmen. Den gjorde dagarna så mycket bättre även om jag va inomhus och jobbade hela dagarna. Dagens arbetstimmar kommer antagligen flyta på bra då jag får vara på "min avdelning" och det känns otroligt bra. Hoppas bara jag får jobba med min favorit också. Imorgon har jag en ledig dag, wiiho!


"But baby, you hardly even notice. When I try to show you this song It's meant to keep you from doin' what you're supposed to. Like wakin' up too early. Maybe we could sleep in, I'll make you banana pancakes. Pretend like it's the weekend now, and we could pretend it all the time.
Can't you see that it's just rainin'. There ain't no need to go outside."
Song by: Jack Johnson...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback