Nedräkningen pågår för fullt...



Det känns som att jag bara jobbar och jobbar denna sommar, endå så jobbar jag inte mer än vanligt. Det är nog bara för att jag är på ett nytt ställe och får hoppa runt väldigt mycket på de olika avdelningarna. Kan lugnt säga att det är lite uttröttande. Jag saknar skolan och mina vänner som jag så sällan får träffa. Nästa sommar blir det nog mindre arbete och mera fritid. Ja nu är nedräkningen i full gång, sista dagen på jobbet, en vecka med "semester", min födelsedag och n0llningen närmar sig med snigelsteg. Men den närmar sig iaf.



Idag på jobbet så fick jag reda på att samma kille som försökte bryta sig in på min balkong även har gått in i min grannes lägehet då hon var hemma med olåst dörr och även varit in i en arbetskollegas bil nere på Willys. Läskigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback