Sommarnatt...



Färdig jobbat för idag. Och ja precis som Patric komenterade så jobbar jag jämt, iaf jämt då något roligt händer eller jag har chansen att umgås med människor jag tycker om. Men ikväll har det faktiskt varit roligt att jobba, både jag och min arbetskollega har varit otroligt virriga och skrattiga. Så kvällen har flytit på bra.

Ramlade över en massa härliga och mysiga sommar låtar som både får mig att må bra och ett och annat sommar minne tränger fram också. Ja ibland är jag väldigt glad på den personen som kom på Spotify. Skriv in Svensk Sommar i sökfältet och sen är det bara att minas och njuta.




Kommentarer
Postat av: SaraL

ja jag är verkligen tokkär i skorna. ska sova i dem :) tycker om dig med!!!

2009-07-04 @ 15:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback