Slut...



Ögonen kämpar för att hålla sig öppna just nu. Min kväll på jobbet har varit i högt tempo hela kvällen och växlat mellan, fall,  födelsedags firande släktingar, strömavbrott och nattningar. Det har varit otrolit varmt och kvavt på hela våningen så kläderna har klibbat fast i en. Otroligt äckligt, men det är bara att le och jobba på.

Tidigare idag har jag hunit med att umgås med lite vänner, hämtat ut mina dator högtalare som pappa fick mig att skicka efter (tack pappa, mycket bätter ljud nu kan jag lova), haft ett kort besök av min kära mor och far som varit en vända på IKEA och snälle som de är köpt 4 stolar till mig, så jag kan ha lite mer folk hemma hos mig. Och nu efter mitt jobbpass sitter jag halv död i soffan och kikar på min återigen funna serie Fringe.



Kommentarer
Postat av: annapanna

Vad duktiga vi är som jobbar så att ögonen blöder. Men i augusti kommer vi ha bra med pengar iag;). Kom ihåg att njuta ordentligt de dagar du e ledig! puss

2009-07-18 @ 09:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback