Om du bara visste...



Ja nu sitter jag hemma i soffan uttråkad och skit trött på samma  gång. Jag är sjuk och alla mina vänenr är ute på farofyllda små äventyr ikväll. Blä vad tråkigt är allt jag känner. Jag borde få ha roligare denna sommar, det var ju det som var tanken. Men som alltid så blir inte alltid tankarna till verklighet. Alla dessa småsaker som nestlar sig in i min vardag och förstör det stora hela. Nästa sommar ska bli annorlunda! Mja jag vet att jag nästan alltid tänker så, men nu kanj ag planera lite i förväg, och ja det kommer jämt oplanerades saker ivägen. Som det  även gjorde denna sommar. Men jag ska helt enkelt va stenhård med att inte låta det roliga ta stryk nästa sommar.


Har ramlat över en lite underlig "sommarlåt" som jag fastnat så himla mycket för.
Matchbox Twenty - All your reasons. Riktigt bra, säger saker som jag inte kan säga själv.


Just nu tycker jag bara att du är onödig.


Kommentarer
Postat av: Sara L

vem är onödig?

2009-07-23 @ 18:03:03
URL: http://www.srlndn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback