Lite underligt..



Imorse ringde mamma för att meddela att det brunnit på gatan där jag bor. Jaha tänkte jag, det va då inget jag hade laggt märke till. Men vem vet brandbilen kan ju ha smygit hit. Tippidi tåat liksom.  Men nu när jag sitter här och slö tittar på tv:n så slänger jag ett öga ut genom fönstret mot grannhuset och vad ser jag inte tippidi tåa därifrån, jo brandbilen. Vad är detta, har jag gått och blivit både blind och döv på senaste. Hur kan man missa en big assed brandbil liksom? Verkar som att den har förflyttat sig till ett annat grannhus nu istället. Detta ser jag som mycket besynnerligt och lite läskigt.

Nej nu skådar mitt öga en rörelse där ute, ja det är en ambulans som smyder sig fram bakom grannhuset.... och... och en brandbil. Nu kan man ju inte annat än bli nyfiken på vad som har hänt. Är det något hemskt? något tragiskt?.. eller bara något rent av fruktansvärt. Fan sådant här tycker jag faktiskt inte om.



Kommentarer
Postat av: Raz

Sluta whina, du bor i Sätra... en brand eller två i sophuset är väl inget att hänga läpp för. värre när man personligen hittar sadistiskt dödade snut-björnar i sophuset

2009-07-10 @ 01:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback