Jordgubbar och Rock...



En helg hemme men släkt, jordgubbar och Rockweekend. Japp anländer till en liten byhåla som förvandlats till en festivalidyll full med rockare. Härligt! Rörelse på gatorna och fullproppade affärer och pizzerior. Är fullt medveten om att jag inet har en enda krona att lägga ut på en biljett så förbereder mig på en helg med mor och far. Men på Lördags kvällen får jag ett överraskende sms med texen "Jag tycker att du ska gå och kolla i brevlåden"... Jag springer ut, kikar ner i lådan och där hittar jag ett papper sommeddelar mig om att jag har en biljett att hämta ut. Japp min underbara Jonas har köpt en tidig födelsedagspresent. Tack tack tack tack tack! Jag drar på mig kläder och gummistövlar (ett måste då hela festivalområdet är en enda ler matta. Knatar ner tillsammans med min överförfriskade morbror och hans polare. Kul hade jag och nu har jag iaf haft en rolig sommar upplevelse.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback