Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt...


För någon dag sedan satt jag här med min kusin som hade en brutal tomhet inom sig. Vad gör ni pojkar med oss flickor egentligen? och är vi kanske lika hemska mot er? Jag känner tyvärr igen min kusins tomhet där det är meningen att ett hjärta ska sitta. Som om någon jut har slagit en i magen satt luften har gått ur en och samtidigt fyllt en med en slags växande klump av obehag och frustration. "Boys are stupid" klingar fint där vi sitter i min soffa och stirrar på ett sms som nyss skickades till hennes mobil. Gud vad jag längtar tillbaks till den tiden då man var liten och man inte hade ett enda orosmåln på himmelen.


 





Kommentarer
Postat av: ANNAARVIDSSON!

Håkan i mitt hjärta!!! (L)

2009-11-09 @ 21:55:34
URL: http://humleboris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback