Kalles chokladfabrik?...



Ja nu har jag efter en lång sommars slit och släng jobb haft några dagar att vila upp mig på. I fredags fick jag besök av min kära bror och hans underbara Malin. Vi var ut och åt och hade det trevligt tillsammans med några vänner till min bror och tog oss senare hem till mor och far för några härliga dagar med sol, bad, grillat, pormenader, utflykter och en liten tripp till Chokladboden där vi både mummsade och drack choklad.

Nu har jag lämnat landet för att inta sitt ställning i soffan i min tomma, tysta lägenhet i stan. Kan kanske behövas någon dag med tystnad och ensamhet innan mina ynka 40 kvm kommer översvämmas av människor som ska fira mitt medlemskap i "halvvägs till 50" klubben. Japp liten blir stor, hela 25 stor blir hon.






Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Åh så mysig bilder! :)



sv, Skorna är från Dinsko (finns i butik nu!), vi lever livet på bästa sätt och pluggar! :D

2010-02-24 @ 12:38:43
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback