Fyra arbetsdagar kvar...



Tack gode gud att det bara är fyra dagar kvar! Eller ja okej det är fem men en av de dagarna är jag ledig. Jag har nu svettats och slitit hela sommaren och är trött på att vara de  underbara och krävande pansionärerna till lags hela tiden. De är faktiskt små guldkorn som är helt fantastiskt charmiga och underbara för det mesta, men ibland kan man inte annat än att bryta ihop och vilja kräkas på de stackars små underbara liven. Nej nu vill jag ha "semester" det är jag förtjänt och jag ska tvinga mig på hemam hos mina föräldrar och gotta mig på deras bekostnad (jag kräver inet mycket, bara att de är lite familjär rörelse runt om mig och att jag har en filt att krypa ihop under på natten). Där ser ni jag är inte en allt för krävande dotter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback