Tema Grillning...



Ja riktigt trevligt och skrattande roligt också. Inte en så illa påsk iaf, och då har jag inte ens sett varken påsk-kärring eller påskgodis. Nej den här påsken har handlat om vänner, fest, nya bekantskaper, lekar och att äga killarna i Kubb.






                                                                         Lekarna i full gång











What the *biiiip* ass...

Nej nu vet jag inte om jag ska sätt stopp! Vad är det här?.. 
Är det inte den ena så är det den andra, så jag borde nästan skratta.
Har dock insett många av mina egna brister på sistone och oj vilka jobbiga ena det är.


Kommentarer
Postat av: annapanna

Kan inte tänka mig att du har så värst stora brister? Men självinsikter stora som små är jobbiga och självutvecklande. Så i slutändan kommer man ut på andra sidan som en ballare människa. Och det är ju aldrig fel;) Håll huvudet högt stumpan! PÖSS

2009-04-14 @ 07:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback