Just för att det är Snygg-Erik...



Okej nu kör vi. Jag har under de senaste veckorna varit arg, ledsen, frustretad och helt jäkla klyven så nu är jag så jäkla less på mig själv att jag blivit tom. Ja jag har nog faktiskt blivit tom. Jag är glömsk, virrig och oangagerad, inte ens en liten gnutta jag-är-kär-i-alla-killar-jag-ser-vårkänsla finns att plocka fram. Jag har nu haft min terapi vecka tillsammans med Sara och den gick i fjortisens tecken (otroligt roligt), frågan är dock om jag har blivit nå smalare av denna vecka? Nä skulle inte tro det. Men vad gör väl det, det är ju faktiskt insidan som räknas!  Fast så säger ju bara fula människor (okej det där fattar inte alla, men det va så intärnt som det bara kan bli).

Lill-lördag är det idag och då äre Roomservice och GA som gäller. I kvällens Roomservice är de ett projekt med E.M.D och jag ogillar verkligen att erkänna att Snygg-Erik faktiskt är just det snygg. Mörka killar får mig att drömma, så sitter därför med ett löjligt leende på läpparna och myser på samma gång som jag känner den där motviljan i magen just för att det är Snygg-Erik vi pratar om här.





avslutar väl med att säga - Du vill ligga med mig men det går inte.



Kommentarer
Postat av: SaraL

Jag har ett nytt tema för nästa vecka. "I-just-wanna-look-good-naked!" Vi kör: Skratta så vi får magrutor, joggingtur varje varje dag, sallad så ofta som möjligt, dricka apmycket vatten.. OCH: bara positiva tankar!!! Vi är heta!!

2009-04-22 @ 22:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback