Nu får det bli sommar snart...



Idag var jag iväg på min intervju på Gävle omvårdnad. Jag gjorde som en vän uppmanade mig att göra, jag smackade på ett leénde och gick dit. Gick väldigt bra måste jag medge, efter en timmes små prat med Ingrid (och även lite mer vetande om just henne) släntrade jag nöjt ut till bilen där Sara satt och väntade. Och om jag inte tror fel om min lilla tossa så hade hon duktigt och bra "flashat" lite hud för killarna som jobbar på Ericsson. Okej vifftat lite med ögonfransarna då iaf...







Kommentarer
Postat av: SaraL

Haha, visade lite hud! Eller inte ;) Möjligtvis att jag log lite, och putade lite med läpparna. Nej men vad fan jag pluggade ju och skrev post it lappar. som alltid då ;) man måste ju ta vara på tiden! Dock borde vi INTE ha parkerat i solen, hett hett hett :D Förresten, du och magnus betner = sant!

2009-04-21 @ 23:24:16
Postat av: SaraL

Förresten, vi kanske borde ha skrivit upp en till sak till "Saker att göra i sommar" listan. Om jag tatuerar mig (vill säga: fyller i den jag redan har) så skaffar du en fitt-piercing!! Så jävla klockrent!! :D

2009-04-21 @ 23:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback