Tar ett kliv bort...

Känner att det börjar kännas jobbigt nu, att det alltid blir såhär. Jag vet att det är dax att vända om att gå.. även fast jag inte riktigt vill. Men jag har gjort det här några gånger nu så jag vet att det kan bli värre om man stannar. Jag vill lixom inte gå igenom det där igen, men vem vet.. det kanske blin anorlunda de här gången. Men troligen inte... Jag säger inte att det är dig det är fel på heller.... utan jag vet att det är mig det sitter i. Men vad ska man göra om man inte riktigt kan kontroler sig och den där inre rösten som säger åt en att springa därifrån! Tror jag får ta ett rejält snack med mig själv eller helt enkelt sluta tänka så mycket... Jag har sånt kontrollbehov över mig själv och mina känslor... får panik om dom börjar gå i en riktning som jag inte riktigt planerat...


Tror att det är dax att ta ett kliv bort och betrakta det här från avstånd... mmm så får det nog bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback