Min lilla familjelycka...


Sitter nu här och kikar ut på ännu en grå och ruggig dag. Ska iväg till skolan om ett tag och pula in information i mitt trötta huvud. Hade velat leva om gårdagen istället, då vi fick dansa och leva lådan hela lektionen.

Går otåligt och inväntar söndagen då flyttlasset avgår tidigt på morgonen, från ett fullproppat hus till en ensam lägenhet... kommer kännas extremt tomt. Tur att jag har HannaPanna som ska skola in mig en tid nu framöver, så det blir iaf lite liv och rörelse runt om mig.

Igår va det Mysig tjejkväll med vin och ost & kex på schemat. Chickflicks och Sex and the city va det ända som va tillåtet att visas och det tackar vi för. Inte helt fel att ha en mini familj med bara girlis.
Känner mig väldigt nöjd med min lilla familjelycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback