Tiden räcker inte till...


Har haft mycket nu på sistone, allt från plugg till egna tankar. Så jag har inte riktigt varit mitt vanliga jag den här veckan.
Jag börjar dock komma tillbaka lite men det kanske bara beror på att det är helg för tillfället och för att jag fick ett väldigt uppiggande tfn samtal idag, det va efterlängtat.

Jag hade velet åkt upp till Ljusdal nu i helgen också för att träffa en saknad och underbar vän men jag kan aldrig få mig att bege mig dit upp. Jag fegar jämt ur, blir ganska besviken på mig själv fakriskt! Och jag hoppas verkligen inte att du tar illa upp hjärtat, för jag vill verkligen träffa dig!

Har iaf haft väldigt mycket att göra i skolan på sistone plus att jag har lidit av huvudvärk hela veckan så det har inte underlättat. Har varit frustrerad, gråtfärdig och lite arg också faktiskt. Föräldrarna har fått höra på klagomål och vänner har fått lyssnat till mina frustrerade ord på kvällarna. Och det tackar jag för att ni ställer upp så pass mycket.

Kommentarer
Postat av: emme

jag förstår dig. jag får komma till dig istället nån gång. love! puss

2008-10-25 @ 16:48:36
URL: http://emme.bloggagratis.se
Postat av: Niclas

Allt kommer bli bra, det vet du!! ;)

2008-10-25 @ 18:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback