Världen runt om...


Sitter tryggt i min soffa och funderar lite... imorgon åker några hel goa killar till Afghanistan i 6 månader för att.. ja hur va det nu han sa "eskort av hjälporganisationer och vip, social och showforce patrols, operationer med lokal polis och militär, med mera" och i en annan del av sverige så sitter en helt underbar människa som för ca en vecka sen fick uppleva något fruktansvärt, trotts att jag vet att du mår bra nu så ska du veta att jag iaf tänker på dig. Vänner flyttar, vissa flyttar dock närmare och  vissa vänner förändras så man förlorar dom.

Nä livet är inte alltid roligt men hur skulle det va om man bara hade ett "fluffigt ulligull liv på rosa måln" Nej, vi lär oss så länge vi lever och det är nog faktiskt så att det är dom jobbiga stunderna som vi växer av mest. Jag vet att jag har det iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback