sjuk, skuldkänslor och plugg panik...

Ja precis så är det, arbetet som jag (chockerande) inte har börjat riktigt med ska in idag. Just därför valde jag att vara hemma från VFU:n idag (vilket jag i vilket fall som helst hade varit tvungen att vara idag för att jag är sjuk!).. Så jag vaknade upp i morrse och kände mig helt bombad och dimmig i huvudet så arbetet kommer inte bli gjort idag heller.. *irriterad*


En ljusglimt i min vardag är iaf min nya nät kärlek som denna gång visade sig bli i bandet Boyce Avenue, här med Coldplays Viva La vida. Vågar man säga att man tycker att deras cover är bättre än orginalet...




Vill även ge ett stort tack och en kram till en underbar vän som fått mig att må lite bättre efter ett långt tfn samtal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback