Interpool...


Igår efter den långa dagen med familjen på stan så kolapsade jag i soffan och hade faktiskt inga planer på att förflytta mig ens om det börjat brinna. Men efter ett och annat sms oh tfn samtal så släpade jag mig in i badrummet för att fixa till mig, nu stod umgånge och utgång av nått slag på schemat.

Rosanne över gav sin nolle värderings tillställning för att ta sig hem hit till min bror och mig och sedan fortsatte vi i samlad grupp till en kompis till min bror. Där vart det några drinkar och härliga samtal. Vid 23.30 satte vi kurs mot Interpool för att spela lite biljadr och ha trevligt. Väl inne och halvägs in i spelandet så innser vi att alkoholen tydligen gör en mer fokuserad när et komemr till biljard, japp det är säkert. Rosanne som hade drukit mest av oss alla satte boll efter boll. När kvällen va slut och ingen va säker på vem av lagen Tjej och Kill hade vunnit mest gånger splittrades vårt glade gäng och gick åt varsina håll. Jag min bror och Rosanne promenerade förbi Max på hemvägen och gjorde ett behövligt stopp, där fick vi avnjuta "god mat" och fulla "vuxna" karlar som kastade mat på varandra och åt av åtaliga bords rester.

Hemma somnade jag mätt och belåten och vaknade med gårdagen smink oh hår som såg ut som ett skatbo...


Min söndag har handlat om att göra "Nothing" och det har jag klarat av gallant!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback