Det du aldrig velat veta (del. 3)...


Det du aldrig velat veta


1. Har du någon gång haft ett par kalsonger på dig?
    aaa.. köpte ett par med snobben på för att sova i faktiskt.

2. Har du någon gång gråtit i skolan?
    Ja, det va en jobbig gång.

3. Sjunger du på toaletten?
    
Nä men jämt i bilen.

4.Tycker du om stearinljus?
    mm tror jag missbrukar ljus och ljuslyckotor.

5. När klippte du dig senast?
    Nån månad innan min frisör gick och fick barn, men hon är snart tillbaks vid stolen igen
    och då ska jag klippa mig igen :)...(Ingen annan än hon får röra mitt hår)

6. Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dager sen?
    Nej, det strider mot min natur.

7. Är du en beroende människa?
    Ja till viss del skulle jag tro.. är nog lite beroende av min mobil,
    min lypsyl och männsklig kontakt.

8. Tycker di om att mysa/kela?
     Jaa *ler*.. men det är ju bäste om det är med någpn speciell.

9. Vem skulel du helst träffa nu?
     :).. *hemlis*

10. Vad är ditt nuvarande uppdrag?
       Hemligt uppdrag att hitta en nyårs klänning.

11. Hur ofta tvättar du duschdraperiet?
       Varje gång jag duschar...lr?

12. Har du snickrat något nån gång?
       Ja, vore en skam annars (pappa är snickare)

*ledsen men jag orkar inte va mer kreativ än såhär för tilfället*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback