Dagen som den var...


06.30 - Klockan ringer och som alltid "Znoosar" jag i typ 30 min innan jag släpar mig upp, fixar till mig och äter frukost med mina vänner i The Voice.

08.32 - Hoppar på bussen mot skolan, hoppar av vid  Boulognerskogen och prominerar sista biten. Och kan lova att det va kallt i dag.

09.15 - Föreläsning om Fysisk och Motorisk utveckling. Måste säga att det av en ganska seg föreläsning men det va  iaf bra.

12.00 - Skoldagen är nu slut, Snylltar snålskjuts av Patrik ner på stan där vi plockar upp Sofie  för att sedan fortsätta bort till Gavlegårdarnas huvudkontor. Efter lite små prat i loby sofforna får vi komma in så att Sofie kan skriva på sitt lägenhets kontrakt, yes nu är gofisen Gävle bo! Vi fortsätter sedan med en runda på stan för att försöka hitat en nyårs klänning till mig.. men tyvärr så hade jag ingen tur.

15.40 - Kramar Sofie hej då och kliver på 2:an hem. Väl hemma dunnsar jag ner i soffan och känner mig lagomt trött men är fullt medveten om att det är förbjudet att sova vid 16-tiden. Så jag får väl leka lite kock oh fixa lite mat, stekt korv, mos med rivna morrötter, broccoli och citron/jordgubbs vatten att dricka.  *mumms*

18.00 - Star Gate Atlantis, ja jag vet.. jag är en geek! Jag skyller helt ärligt på mina föräldrar som hjärntvättade mig med den här serien när jag bodde hemma.

21.00 - Tfn umgås med Karro och pratar om allt mellan himmel och jord, som hennes kristaller i öronen som ska "skakas om" på onsdag och hon sedan varken får vicka på huvudet lr sova på 24 timmar (hur  fan ska det gå till?!)..  

22.23 - Dax att sova satt man är pigg tills imorgon då vi har Praktisk övning i Idun, vad det innebär att vi ska göra får ni höra imorgon.











Go natt...                                     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du se "The Voice" fortfarande? Trodde de hade slutat sända i Sverige. :(

2008-11-17 @ 20:09:32
Postat av: Niclas

...Och jag som skrev frågan här ovan heter Niclas. :)

2008-11-17 @ 20:10:28
URL: http://niclasmedc.blogg.se/
Postat av: Sara

dom sänder ju varje morgon på kanal 5... iaf om du tänker på de här kära vännerna http://www.thevoice.se/3982.aspx

2008-11-17 @ 20:40:52
URL: http://myimperfections.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback