15 sanningar om mig...


1. Mår mer dåligt av att se djur skada sig än om människor gör det.


2. Jag älskar allt som är onyttigt.


3. Det finns 2 personer som riktigt känner mig (har nästan inte någon kontakt med dem i dagslägent)


4. När det kommer till träning och att äta nyttigt så har jag nästen ingen självdiciplin alls.


5. Shopping gör mig glad.


6. Jag tycker faktiskt om vardagen i ett förhållande.


7. Jag är för rädd för att bli kär.. eller snarare rädd att bli sårad.


8. Är ett STORT  fan av sommaren.


9. Har på tok för många skor, och fler lär det bli.


10. Jag kan vara en bitch om jag behöver.


11. Jag klarar inte av vänner som plötsligt dumpar en och bara försvinner när dom skaffar sig en pojkvän/flickvän.


12. Jag tycker faktiskt att skånska är mysigt.


13.  Min familj är otroligt viktig för mig.


14. När jag är sjuk så blir jag som en barnunge.


15. Har svårt att tröttna på serien Vänner.


Kommentarer
Postat av: Niclas

Nästa steg, är det 15 osanningar? =)

2008-11-15 @ 03:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback