Sthlm by night...


Va ner till Sthlm och hälsade på en av mina bästa vänner i helgen, shoppade, åt, kikade på schlager och va ut och gjorde Sthlm by night.
Kändes dock som att jag hade kunnat stannat inne på lördag kvällen vid 12 när vi gjorde oss klara för att försvinna ut i vimmlet. Men Karro sa det ganska bra, jag citerat  " Tänk om vi går miste om våra blivande män"... så med den meningen sagd, pallrade vi oss ut.

Träffade faktiskt en otroligt trevlig, söt och rolig kille (och dom växer inte på träd)...  men att han nu ska bli min blivande man är nog dock inte troligt, jag va så dum att jag inte bytte något nummer och att någonsin träffa honom igen är nog något av en omöjlighet. Så jag kan inte annat än att  bittert ångra mig! Så den härliga göteborgs killen är förlorad ut i folkmassan.

Söndagen va hur mysig som helst, strosade i gamla stan, köpte kulglass och satt i solen vid vattnet. Men klockan gick och jag va tvungen att sätta mig på en buss hem.

               


Börjar faktiskt fatta tycke för Sthlm... och vem vet vad som händer i framtiden, kanske blir det så att jag flyttar dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback