Det du aldrig velat veta...

Varför heter du det du heter?
För att mamma ljög..

Vilket år minns du som ditt bästa?
Måste va mellan 2002-2003.. roliga tider! Mådde sjukt bra då.

Vad gör att människor kallas annorlunda?
När dom inte är som mig... *daaah*

Vad kan du inte lämna dit hem utan?
Mobilen.. tror jag skulle falla ihop i krampor och dö.. *skadligt beroende av den faktiskt*

Var går gränsen för att vara svartsjuk?
När du hamnat i rätten *?*

Vilka lögner är tillåtna?
De som inte blir upptäckta *?*  Citat: "it takes two to lie. One to lie, and one to listen."

Vem ser du som en hjälte?
Butsexman*?*

Finns det mode och trender inom områden som t.ex. heder, lojalitet och samvete?
aaa.. lojalitet har varit på "ute listan" i flera år..

Vilken är din snyggaste pose?

  okej.. inte den snyggaste.. men det är den vanligaste minan som blir med på kort iaf.. och nej, det är inte ett "fuck you" finger.. det är egentligen ett "peace tecken"

Har du någonsin dödat någon?
ööh  vem har inte det...

Vad skulle du ta med dig till en öde ö? (du få bara välja en sak)
Min lypsyl (försvarets).. klarar mig inte länge utan den. Andnöd skulle uppstå, läpparna skulle flagna sönder och jag skulle bli otroligt schizofren..

Vem skulle du helst hångla med - Göran Persson eller Lars Leijonborg?
oooo............ Göran, Lasse här dom där läskiga ögonbrynen.


Vilken seriefigur/tecknad skulle du vilja ha ett förhållande med?

Det är Robin Hood jag vill ha!!!!!!!

Vad skulle du helst göra, simma i ett avlopp eller äta en hel skål med hår?

Avlopp, avlopp, avlopp...... lite skit har ju ingen dött av!

Vilken fråga är jobbigast att svara på för dig?
Vad är det för fel på dig egentligen?...

Vad har du i väskan?
*tar ett djupt andetag*
Lypsyl, vatten, smink, "tjej grejor", topps, plastpåse, bankomatkort, penna, plåster, öronproppar, hårsnodd, hårspännen (miljoner såg jag nu), nycklar, tuggummi, små pengar, oftast någon frukt och har hänt att jag har haft bestick.
Jag orkar inte räkna upp allt.. men låt oss säga allt från plåster till bestick ibland..

Skulle du äta en snorkråka om du fick 1000 kronor?
Jag vill säga nej..... men det finns risk att jag skulle göra det... vems snorkråka skulle det vara?


Vilken är den värsta förutfattade meningen du har haft om någon/några?
Att personen skulle va totalt rubbad och en liten slutt..... hade delvis rätt.. 


Om du måste välja: en tydlig mustach för resten av livet eller en piratlapp för ena ögat ?
Aarrgh....






 *Kanske kommer mer sen*



Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart inlägg! *busvissling*
Läckraste jag läst på länge och jag väntar på fler frågor redan, och kanske ännu mer på svarem!

Sjukare människa får man leta efter hahaha

2008-05-01 @ 15:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback