Vilken lättnad...

Har haft några tuffa dagar, men nu känns det bättre.

Det är som att en sten har fallit från mitt hjärta, all lite insickt och lite sanning kan få en att må så mycket bättre.
Jag känner iaf att jag ska fokusera mer på mig själv nu... bara mig. Att vara lite självisk är väl inte alltid fel?!

image4

Jag småler för mig själv också... jag kan inte hjälpa att va lite glad i smyg, kan hända att det är fel och att det är konstigt... men det är inget jag kan sluta med =).. 

Har även lärt mig att jag har en otroligt bra och äkta vän! Du gjorde så jag kunde börja må bättre igen, otroligt tacksam för att jag träffade dig! *kramar om*

Och nu en hälsning från mig till någon "speciell"...
image5....även en hälsningen från Mr X!



Kommentarer
Postat av: Handyman

Trodde jag skulle vara först att kommentera, men den här bloggen verkar ju omåttligt populär!
Vet inte om jag ska gratulera eller beklaga sorgen. Kanske det bästa som kunde hända- kanske även det jobbigaste.
Hittills i din blogg så gillar jag Mr X mest av allt! High five

2008-04-15 @ 16:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback