Inet får inte va med...


Läste ju din blogg tidigare idag.. grattis igen till första baksmällan, må det bli många fler ;)... och jag ha stora planer på att komma och skaffa mig en egen "första bakfyllan" upplevelse! En fråga; känns den annorlunda där??.. Tankarna flöt iväg och tog mig tillbax till "vår tid" som jag kallar det.. Jag har aldrig haft så roligt och mått så bra som på "vår tid"...  blir så glad när jag tänker på dig och på alla minnen vi har! *kramar om*...

image7

Har haft en sjukt bra dag... vackert väder *vår*...  och mycket mys med både vänner och familj idag.
Vet inte om jag det här räkns in i "Handyman" grejorna att göra.. men jag tvättade och städade bilen idag också.. *så duktigt av mig*.. så idag va det min tur att va lite "handy"... och jag klarade till och med av att inte ha halft ihjäl mig.

Kom och tänka på en sak här Oscar... hur mycket stavfel kan du hitta i mina texter egentligen?...  jag har iaf bannlyst Inet från den här sidan...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Söta du! Samma här. Attans vad kul o bra vi hade det:) Du o jag!
Joru lite annorlunda känns det allt med en norsk bakfylla. Trots att man inte har några minnesluckor så ställer man sig frågan: vad sa folk igår? Inte för att man inte minns, utan för att man bara stått och nickat och låtsas förstått vad dem sagt.
JA KOM!!! Kom o va dum svensk med mig!

2008-04-17 @ 19:42:26
URL: http://emme.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback