Hjärnblödning i smyg...


Helt seriöst! Jag va så nöjd med mig själv innan helgen, jag hade sådant flyt i matten... men något hände under de där sjukt korta dagarna. Jag satta mig i skolbänken slog upp boken och tänkte "det här kommer bli en lätt dag" men inte då... hjärnan va totalt blank när jag satt där och kollade ner på talet neranför mig....
2 matte lektioner senare och jag har gjort 3 tal och det är med hjälp av läraren... 

image6

...imorgon ska jag ha med mig den andra hjärnan, så då går det nog bättre.


Måste säga att "Handyman" Oscar piggade upp min dag när jag kom hem iaf... härligt med killar som kan sånt där med att måla och nästan ha ihjäl sig undertiden ;)... high five för dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback