Härligt...

Har haft en lyckad fredags kväll..

Den började hemma hos Erik (som jag inte har träffat på hur länge som helst), där va vi en handfull med människor som drack och hade det trevligt.
Lite senare blev det tax för ut går på Nyöppningen av Sport In som vi har här i stan, tycker att dom fick till det riktigt bra med den till byggda lokalen.. en extra bar, dansgolv, scen och ett mysigt rum att sitta och umgår i. Nyöppningen va väldigt trevlig, mycket trevliga människor och många välbekanta ansikten (roligt att träffa lite gamla vänner)..

Kvällen flöt på bra och man blev faktist lite besviken när det va dax att hämta ut jackan. Efter lite små prat utanför kom min skjuts och vi for iväg till det som har blivit ett måste efter varje utgång, Max! mmm efter att stått och småpratat i kön med en väldigt trevlig prick fick jag min mat att mummsa på i bilen hem.

Efter lite "lyxmat" i sängen, nått tfn samtal och sen va det dax att sova.. vaknade vid 8.30 och va sjukligt pigg!... det måste va våren som för med sig denna oväntade pigghet.. men jag välkommnar den med glädje och ser fram emot en sommar med för lite sömn och roliga och mysiga stunder!

Nee nu ska jag söndags damsuga lite... =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback