Framtidsvisioner...



Sara säger:

Björn Gustafsson är så rolig!
Sara säger:
min blivande man!
Oscar säge:

grattis i förskott då!

Sara säger:

tack!

Sara säger:

men det är ju såklart efter att du och jag har fått barn och du har dött.. (väldigt tragiskt)....

Sara säger:

jag va så ledsen .. men sen efter lång tid av sorg och mycket tårar så hittade jag en man som fick mig att skratta igen (björn)..

Oscar säger:

tragiskt? bilolycka?

Oscar säger:

jag ska ALDRIG åka bil igen

Sara säger:

halkade i duschen på en lila gummianke och slog huvudet i kante...

Oscar säger:

jag ska aldrig DUSCHA igen!

Sara säger:

tappade rakhyvels så den for långt upp i luften, vänder neråt igen, rakar av lite av håret (du får en jackass frill) och när du lyckas resa på dig eftert mycket kvidande och lite näsblod.. så lyckas du klä på dig och går ner för att äta frukost...

Sara säger:

där allt går bra.. ända tills du slänger i dig den sista clementin skivan och sätter den i halsen...

Oscar säger:

haha! den gubben går inte! jag behöver inte raka mig! räcker med att gå i motvind för min del

Oscar säger:

na na na naaaaa- jag kommer inte döö öööö

Sara säger:

(vem har sagt att du rakar ansiktet?)

Oscar säger:

same överallt!

Oscar säger:
;)

Sara säger:

men iaf.. du hostar upp clementin skivan går till jobbet där du skär dig någon gång på ett papper

Sara säger:

för att sen återvända hem..

Sara säger:

du börjar laga mat, men får för dig att du ska slipa alla knivarna.. du tar knivstället i ett fast grepp, men halkar på Tyras my little ponny (den rosa med vingar)... och skär dig svårt

Oscar säger:

monolog? JA!

Sara säger:

in snabbt till akuten.. där du får lugnande.. men tydligen så tål du inte just den medicinen...

Sara säger:

så du dör under ingreppet

Sara säger:

*tårar*

Oscar säger:

du behöver bara sluta kolla på greys anatomy helt enkelt

Sara säger:

hahaha..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjuka människa!
Kan man blocka en blogg?

2008-04-18 @ 14:58:45
Postat av: Sara

haha.. och vem ska tro att du är "anonym"?..;P
dom fattar ju vem du är iaf!
och nej du kan inte blocka mig här ;)... men jag kan bli *poay* här! =D

2008-04-18 @ 15:02:29
URL: http://myimperfections.blogg.se
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Hoppas du får en fin dag!

2008-04-18 @ 15:24:50
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback