En ny fjortis art...

Vår vår vår! *är nästan skadligt glad*

Nu närmar sig sommaren, och det är såå härligt! Att kunna skippa jackan snart och glassa i solen, underbara sommar. Och med sommaren kommer även alla dessa pojkar (som att dom inte funnist där hela vinetrn också), men dom blir mer synliga på sommaren. Det är bara att släppa "fjortisen" inom en fri och hångla upp allihopa.. (tror vi kör en blandning mellan Paris Hilton och Lauren i The Hills, fatta va speciellt det skulle bli... en helt ny art av fjortis). och vi vet ju alla vilken hopplös slutt jag är.. eeeh... eller ja.. humm...
Nä men ju närmare sommaren kommer desto mer energi fylls min kropp med, nu kommer ju en tid med, vänner, fester, sömnlösa nätter, tidiga mornar och ett ständigt leende på mina läppar!

Tror inte jag har skrivit så mycket om min egen tillvaro på ett tag nu. 
Har inte så mycket att tilllägga heller, jag är allmänt glad hela tiden, skolan börjar lida mot sitt slut så den är lite stressig och full med prov. Killarna hopar sig som vanligt runt mig, sjukligt att man inte kan få vara ifred någon gång (det där va ett skämt, för er som inte fattade).. Har börjat planera lite helger framöver och dom är fulla med enbart roliga saker och händelser (har tyvärr inte tid med några tråkiga ledsna aktiviteter just nu.. vi tar det till hösten/vintern.)


ne nu måste jag avbryta här och ta och städa lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback